Coaching két lábon és hat lábon

A kutyám lelépett a papucsomban!

2019. augusztus 01. - Nyíri Gabi

img_20170829_182232.jpg

Voltak már kalandjaink a megjelenés, ruhák és kiegészítők terén, így megint azt gondoltam, hogy nem lesznek újabb meglepetések. Na persze, soha ne mondd, hogy soha, inkább gyakorold azt a mondatot, hogy „Basszus, a kutyám lelépett a papucsomban!”

Egy juhász amikor éppen nem bohóckodik, impozáns látvány, mondhatjuk nyugodtan, hogy szép. Nálunk nem elvárás különösebben komolyan venni magunkat, és ebben a kutyák is partnerek. Amellett, hogy nem sokat adnak az eleganciára, mindenféle megtörtént a kinézetükkel eddig is. Ettől én meg persze megint elbíztam magam. Na de lássuk először az eddigi kalandokat:

dsc00122.jpg

Sár. Alap, ezen nincs mit magyarázni. Melege van, belefekszik, kimászik, mocsári szörny.

14962632_10205718218435285_5798987204644860526_n.jpg

Félig kopasz. Ez a gerincműtét hozománya, amikor lényegében oroszlánosra van nyírva a juhász.

2016-10-29_21_58_29-2.jpg

Műtéti ruha. L-es. Pink színű, mert másmilyen nincs. Egy ordas juhászon. Lyukas, ez szerzett tulajdonság, és annak eredménye, hogy az előbb említett juhász hordja.

Kabát. A késő őszi gerincműtét és a kopaszság eredménye. A kabát maga orkán és neonsárga. Nem szép bevallani, de akkoriban halloween töknek hívtam Elfie-t... Ez úgy tűnik, akkora nyomot hagyott bennünk, hogy egyáltalán nincs róla fotó, így kénytelen leszel elképzelni...

12096554_10203517040727218_1687954172360270043_n.jpg

Hám. Azért olyan is volt, amiben jól mutattak. Egy darabig hordtak hámot. Többen kérdezték, hogy mi miatt használom. Általában megmondtam az igazat: bár tudnék mindenféle jó okot felhozni rá, a valódi az, hogy iszonyú vagányul néznek ki benne juhászok.

És akkor a mai, amiről sosem gondoltam volna, hogy bekövetkezik.

Papucs. Az enyém. Nem ellopta, Elfie szabályosan belelépett (hátsó lábbal), és lesétált benne a teraszról, el a kert közepéig. Semmi pánik, beleakadtam, most mi lesz, egyszerűen, higgadtan lelépett a papucsommal. Még én mehettem érte félig mezítláb. Meglepetésemben, meg főleg mert nem volt nálam alkalmas eszköz, erről sem készült fotó...

Nektek milyen kalandjaitok voltak az eb megjelenése kapcsán?

Ha tetszett a poszt, csatlakozz az önmagukat fejlesztők kétlábú és hatlábú közösségéhez! Kattints ide!

süti beállítások módosítása