Coaching két lábon és hat lábon

Nyíri Gabi

2015. július 30. - Nyíri Gabi

Abban segítem a kutyásokat, hogy a kutyás élményeiket beépítsék a személyes fejlődésükbe, és így a kutyás lét során elsajátított hozzáállást és készségeket sikerrel használják az életük más területein is.

gabi_es_a_kutyak_piros_300.pngSzemélyes fejlesztő szakember vagyok, és kutyás. Időrendben fordítva történt: előbb lettem kutyás és agility-s, aztán pszichológus, közgazdász, tréner és nemzetközileg akkreditált coach. Egy darabig külön életet élt a két terület, aztán azt vettem észre, hogy gyakran ugyanazok a témák bukkannak fel az agility edzéseken és a tréningteremben, különböző vállalati fejlesztőprogramok során. Így elkezdtem tudatosan összekötni a kutyázást és az élet más területeit, megmutatni, hogy a kutyás lét kapcsán elsajátított hozzáállás és készségek egy kis újraértelmezéssel sikerrel átültethetők az élet más kihívásaira, és hogy a kutyázáshoz is meríthetünk a munkából vagy a magánéletből. 

Ebből született meg a Coaching két lábon és hat lábon blog. Az írásaimmal rendszeresen találkozhatsz az Index Blog.hu címlapján és hallhattál előadni az ICF Magyar Tagozat Coachkonferenciáján is. 

Azt nem ígérem, hogy önmagában a blog elolvasásával konkrét, személyes megoldásokat kapsz. Szeretnék új szempontokat, ötleteket, inspirációt adni, hogy segítsenek eljutni a saját megoldásodhoz. Ha szívesen dolgoznál velem a személyes fejlődéseden, itt érhetsz el.

süti beállítások módosítása