Coaching két lábon és hat lábon

Amit sosem tettem volna, ha nincsenek a juhászok

2019. január 29. - Nyíri Gabi

Sokat foglalkozunk azzal, hogy hogyan hatnak a kutyák a gazdáikra. Ennek kapcsán következzen az én szubjektív listám arról, hogy mi az, amit sosem tettem vagy mondtam volna, ha nincsenek a juhászok. Vigyázat, erősen őszinte videó!

Nemrég volt 5 éve, hogy Skillt örökbe fogadtuk, és bizony, finoman szólva sem telt eseménytelenül ez az időszak. Ezen felbuzdulva – és némi fénykép nézegetés hatására – összegyűjtöttem, hogy mi minden nem tettem vagy mondtam volna soha, ha nincsenek nekem a juhászok.

Vigyázat, néhány helyen elég őszintére sikerült a videó... :-)

Ha tetszett a poszt, csatlakozz az önmagukat fejlesztők kétlábú és hatlábú közösségéhez! Kattints ide!

süti beállítások módosítása