Coaching két lábon és hat lábon

Kit nem tudsz meghatni?

2016. április 05. - Nyíri Gabi

basset-514468_640.jpg

Mindenkivel előfordul időnként, hogy a körülmények áldozatának érzi magát. Minden összeesküdött ellenünk. Időjárási helyzet van. Vagy nincs. Hétfő van. Vagy kedd, esetleg a hét bármelyik napja, ami éppen nem felel meg nekünk. Hogy lehet ezt túlélni?

Ha szóba kerül az időjárás, azt szoktam mondani, hogy nem szeretem a telet. És a tél alatt értem az ősz és a tavasz egy részét is, vagyis mindent, amikor nincs meleg, és nincsenek szép hosszú nappalok. Részemről lényegében most kezdődik az év élhető része. Vannak ám remek érveim a dologra:

  • Télen hideg van. Emiatt reggelente harmat, sőt dér is képződhet, ami zavar a szabadtéri programoknál.
  • Télen korán sötétedik. Legkésőbb délután 3:00-kor van esély edzeni vagy csak simán labdázni. Ha nem jutok ki időben, marad a hidegben, esőben / hóban sétálás. A legjobbak a hosszú munkanapok: a reggeli sétáltatáskor még sötét van, az esti sétáltatásnál pedig már sötét van.
  • Télen gyakrabban esik az eső, sőt néha havazik is. Kinek hiányzik az ázott kutya-szag?

csajok-e_s-a-harmat1.jpg

Amikor mindezt magamban évről-évre az időjárás-felelős szemére vetettem, cseppet sem tűnt meghatottnak. Nem is zavartatta magát. Bezzeg én...

Mi történt volna, ha tovább rágom magam a dolgon? Az időjárás-felelős jól bírja a kritikát, így legfeljebb magamnak szerzek néhány további rossz félévet. Mit csináltam ehelyett? Elfogadtam, hogy ez egy olyan körülmény, amin nem tudok változtatni, és elkezdtem barátkozni a gumicsizma látványával.

Mi a helyzet veled? A te életedben ki az időjárás-felelős? Kit nem tudsz meghatni?

Kép innen.

Ha tetszett a poszt, csatlakozz az önmagukat fejlesztők kétlábú és hatlábú közösségéhez! Kattints ide!

süti beállítások módosítása