Coaching két lábon és hat lábon

5 ok, amiért a kutyásoknak inkább e-könyvet írok

2015. december 15. - Nyíri Gabi

spaniel-367542_640.jpg

A karácsonyi készülődés során igyekszünk mindenkinek valamilyen eredeti és személyre szabott ajándékot kitalálni. Ha van bennünk egy kis jó érzés, nem veszünk nejlonharisnyát a nőknek, arcszeszt a férfiaknak, a gyerekeknek pedig semmit, ami hangot ad. És mi van a kutyásokkal?

Az ünnepek közeledtével esetleg téged is foglalkoztat a kérdés, hogy milyen a megfelelő ajándék kutyás szeretteidnek, barátaidnak. Ennek kapcsán következzen 5 ok, amiért én úgy döntöttem, hogy hagyományos helyett inkább e-könyvet írok a kutyásoknak.

1. A kutyák kemény kritikusok tudnak lenni...

20140217_181545.jpeg

"Nem tetszett a gazdi új könyve."

2. A digitális aláírás kevésbé értékes, mint az igazi...

dsc02121-637x477.jpg

"Szétszedtem a gazdi különleges könyvét, amit a szerzők dedikáltak neki."

3. Az e-könyveket nem a postás hozza...

tumblr_mazkel8zka1re4ne0o1_1280.jpg

"Megrágtam a gazdi könyvét, ami a mai postával jött."

4. Az e-könyvek egy új technológia gyermekei...

image28-637x544.jpg

"Megrágtam egy 100 éves könyvet."

5. Az e-könyvekből nincsenek kölcsönzött példányok...

bad-puppy-637x848.jpg

"A kölcsönzött tankönyveket megvásárolt tankönyvekké változtatom."

Jó, valójában nem vagyok ennyire naiv...

bad-dexter-637x789.jpg

"Csak 9 másodpercig tartott elrágni a Macbook 79 dolláros töltőjét."

Ha kíváncsi vagy az e-könyvemre, és korábban még nem regisztráltál a Magazinra, itt megteheted. A részletekért figyeld majd a postafiókodat december 17-én!

Képek innen és innen.

Ha tetszett a poszt, csatlakozz az önmagukat fejlesztők kétlábú és hatlábú közösségéhez! Kattints ide!

süti beállítások módosítása