Coaching két lábon és hat lábon

Mi jó van a télben, ha kutyás vagy?

2017. december 05. - Nyíri Gabi

Lehet a telet szeretni vagy nem szeretni, de ettől még van. Éppen ezért nem árt számba venni, hogy mi mindenért lehet kutyásként kedvelni a hideg évszakot. Szempontok a videóban!

Szögezzük le, hogy ez egy olyan marketing anyag, amit magamnak csinálok a télről. Mert én menthetetlenül nyárpárti vagyok. Viszont tél akkor is van, ha nekem nem tetszik, csak azt dönthetem el, hogy akarom-e hónapokig rosszul érezni magam, vagy megpróbálom meglátni a jót a helyzetben. Íme 5 dolog, ami kutyásként szerethető a télben:

1. Fejlődik a mozgáskoordinációd: A csúszós utakon való kutyasétáltatástól jelentősen javul az ember egyensúlyérzéke.
2. Megváltozik a hideghez fűződő viszonyod: Mire kitavaszodik, megszokod, hogy mínusz 10-ben is simán lehet sétálni.
3. Új szemszögből nézel az útvonalaidra: Ha valamit tesznek a csúszósság ellen, akkor szórnak, gyakran sót. Így külön kihívás lesz megtalálni, hogy hogyan tudsz eljutni a kutyával A-ból B-be csak havon és jégen.
4. Reggel is sétálhatsz csillagos éjszakában: Mivel kellően sokáig van sötét, egy reggel 6:00-os séta még simán összejön romantikus csillagfényben.
5. Újra felfedezheted, hogy mindennek van játékos oldala: Igen, a hólapátolásnak is. Amikor a kutya játszani hívja a hólapátot, hajlamossá válsz a szigorú takarítás helyett leállni például egy kicsit hógolyózni.
+1 Minden nappal közelebb kerülsz a tavaszhoz: Én igazából nem is a karácsonyt várom, hanem a téli napfordulót december 21-én, mert onnantól újra hosszabbodni kezdenek a nappalok.

Mi az, amiben a befordulás helyett neked is érdemes lenne meglátnod a jót?

Ha tetszett a poszt, csatlakozz az önmagukat fejlesztők kétlábú és hatlábú közösségéhez! Kattints ide!

süti beállítások módosítása