Coaching két lábon és hat lábon

A kutyák szeretetnyelve

2015. május 21. - Nyíri Gabi

a_kutya_k_szeretetnyelve_1.jpg

Mi az, hogy az embereknek öt szeretetnyelve van? Hogy fér el ennyi a szátokban?

Ja, hogy ez az a sok minden, amit én úgy szeretek? Ti, emberek annyit problémáztok azon, hogy hogyan szerezzetek örömöt egymásnak, még könyvet is írtok róla. Legyetek bátrak, és csináljátok! Mondom a tuti receptet hozzám.

Elismerő szavak: „Ez az! Ügyes vagy!” Olyan szépen tudod mondani! Mondd még egyszer! Kétszer! Sokszor!

a_kutya_k_szeretetnyelve.JPG

Minőségi idő: Tanuljunk új trükköket! Ígérem, nem lépek le szaglászni, de te se nézegesd közben a telefonod! Jut eszembe, nincs kedved velem aludni a tuják alatt? Szóljak, ha legközelebb hallom a postás robogóját? Akkor kiérsz, mire a többiekkel az utcában elkezdünk ugatni.

Szívességek: OK, felfogtam. Nem segítesz gödröt ásni a virágágyásba. Akkor legalább ne csinálj nekem plusz munkát azzal, hogy folyton visszatemeted a gödreimet!

a_kutya_k_szeretetnyelve_3_1.jpg

Ajándékok: Ne higgy azoknak, akik szerint az ajándékok nem menők! Én imádom őket! A személyes kedvenceim a szétrághatatlan labdák (persze-persze, szétrághatatlan, na csak figyelj) és a lapockák. Füstölt, sertés. Mármint lapocka. A labdákat frissen szeretem.

Testi érintés: Vakard a pocim! Vakard a pocim! Ne hagyd abba!

Biztos vagy benne, hogy ez a Gery Chapman – ő írta a könyvet a szeretetnyelvekről – nem hordja mind az öt nyelvet a szájában? Azzal túl vagány lenne! Nekem csak egy van, de azzal kiválóan ki tudom fejezni a szeretetemet! Hogy érted azt, hogy ne nyaljak a füledbe?

Ha tetszett a poszt, csatlakozz az önmagukat fejlesztők kétlábú és hatlábú közösségéhez! Kattints ide!

süti beállítások módosítása