Coaching két lábon és hat lábon

Ha ez valakinek bejön, szóljon nekem is...!

2018. június 21. - Nyíri Gabi

st-bernard-outdoor-3485788_640.jpg

Ritkán mondom, hogy valami egyszerűen nem fog működni. Mostanában mégis többször belefutottam ilyenbe. Vajon mi az, amivel úgy vagyok, hogy ha pont ez bejön valakinek, szóljon nekem is...?

Íme két jellemző párbeszéd, amit a közelmúltban volt szerencsém igen hasonló formában többször is lefolytatni:

- Mennyire menő már, hogy vannak kutyáid, akik ráadásul jófejek még nyilvános helyen is! Hogy csináljátok?

- Nagyon köszönjük! Biztos szerencsém is van, meg sokat foglalkozom velük.

és

- Mennyire menő már, hogy ennyi ideje csinálod a blogot meg ezt az egész online-dolgot. Milyen eszköz kell hozzá?

- Azt tapasztalom, hogy a leglényegesebb eszköz a fenekem: leülök a gép elé, és csinálom.

Van elképzelésed, hogy a legtöbb esetben milyen reakciót szoktam kapni?

dog-1551698_640.jpg

- Óóóó, de hát az olyan macerás...

Azt gondolom, nem sok mindennel kapcsolatban hallhattad tőlem, hogy valami nem fog működni, de ezen a téren elég erős a meggyőződésem: a semmiből nem lesz valami. Az én tapasztalatom az, hogy hiába a mindenféle csodás eszköz meg a drága szakember, erőfeszítés nélkül semmilyen téren nem lehet érdemi eredményeket elérni.

Ha ez valakinek mégis bejön, szóljon már nekem is...! Addig is én maradok annál a nézőpontnál, hogy inkább dolgozom keményen, hogy legyen egyáltalán esélyem elérni, amit szeretnék, mint hogy élek egy kényelmes és garantáltan középszerű életet...

Képek innen és innen.

Ha tetszett a poszt, csatlakozz az önmagukat fejlesztők kétlábú és hatlábú közösségéhez! Kattints ide!

süti beállítások módosítása